Tapahtumat

Tältä sivulta löydät Female Founders Suomi -verkoston tulevat tapahtumat.

Voit ilmoittautua tapahtumaan klikkaamalla Ilmoittaudu-linkkiä tapahtuman kohdalla.

Tulevat tapahtumat

Female Founders Suomi After Work, livetapahtuma, 31.8. klo 17, Helsinki


Vihdoin pääsemme näkemään taas kasvotusten, mahtavaa! Tervetuloa mukaan kaikki vanhat tuttavuudet ja ennen kaikkea uudet ihanat yrittäjänaiset. Nyt on rento ja loistava mahdollisuus päästä tutustumaan siihen, mikä tämä Suomen inspiroivin naisyrittäjien verkosto oikein on. Samalla tutustut taatusti innostaviin yrittäjänaisiin ja kasvatat verkostojasi, ties kuka on seuraava asiakkaasi tai luotettu yhteistyökumppanisi. 

Lisäksi kuullan Bosat-alusvaatemerkin perustaneen Eevan ajatuksia siitä, miten ihmeessä Suomessa voi ja kannattaa tehdä käsin alusvaatteita kaiken kokoisille naisille ja miten ihmeessä Namibia liittyy tähän tarinaan? 

Tule moikkaamaan mua ja kaikkia muita ihania naisia, lupaan, että lähdet vieläkin energisempänä ja innostuneempana kuin tulit! 

Ilmoittaudu mukaan heti!

Livetapahtuma, Tampere, 6.10. klo 17 

Teema: Viestintä


”Vetter Communicationsin perustaja Jutta Vetter on viestintätoimistokentän tietoinen oman tiensä kulkija” – näin Kauppalehti otsikoi julkaisemansa haastattelun vuonna 2020.

Jutta on kasvanut suomalais-saksalaisessa perheessä, kävi 12 vuotta ruotsinkielistä koulua, löysi englannista itselleen lempikielen Elviksen musiikin kautta ja syvensi osaamistaan monikielisen viestinnän yliopisto-opinnoilla. 20 vuoden työuransa aikana Jutta on jo ehtinyt olla viestinnän alan lähes jokaisessa positiossa, muun muassa copywriterina, kääntäjänä, tulkkina, viestintäpäällikkönä, tiedottajana, toimittajana ja kielikouluttajana. Vuonna 2018 hän perusti oman yhtiönsä, viestintätoimisto Vetter Communications Oy:n. 

”Yrittäjyys on parhaita päätöksiäni ikinä”, Jutta toteaa. Nyt hän haluaa jakaa yrittäjätarinansa myös muiden inspiraatioksi. Samalla hän kertoo siitä, kuinka mikä tahansa yritys hyötyy viestinnästä ja mediatiedotuksesta. Lisäksi hän havainnollistaa, kuinka pienilläkin viestinnällisillä toimenpiteillä voi saada suuria asioita aikaiseksi – kunhan ne on tehty oikein.

Hän vastaa muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- mistä viestintäasiat pitäisi aloittaa?
- mitä konkreettista hyötyä hyvästä viestinnästä on?
- miten saada omat tuotteet, palvelut tai brändi esille esimerkiksi nettiin, lehtiin, radioon tai televisioon?
- mitä hyötyä toimituksellisesta medianäkyvyydestä on ja miksi se on kustannustehokkaampaa kuin maksettu mainos?


Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan